♥خرم آباد ♥ دیار من♥

Thursday, July 10, 2008

دلم برات تنگه

I MISS YOU
دلم برات تنگه ... توی این روزهای خاکستری و ابری
وقتی که نسیم به صورتم میخوره ... دستهام , دستهای تورو میخواند
تا منو از میون این روزگارشلوغ رد کنی ... محو بشم ... نیست بشم
از میون آدمهایی که منزلت عشق رو نچشیدن ... یا چشیدن و قدرشو نمیدونن
دلم برات تنگه ... وقتی که بارون میاد و من بدون چتر ... تنها ... تنها و آرام
صبور و بردبار... خودم رو دست ابرای سیاه میدم... تا بر من ببارند
شاید کمی از درد فقدان تو رو از عمق دل و جون من بشورن و ببرن... اما ... اما میدونی که
فقط بیشتر دلم تنگ میشه
چقدر دلم برای چشمات تنگه میشه ... وقتی که چشمامو میبندم و به عمق
چشمهای تو خیره میشم
...هنوزم منتظرم
( I Think About You Every Day )

Though I don’t write
Or call you
As often as I would like to
I spend time every day
Thinking about you

Sometimes it is
A memory of something we shared
Other times it is
An incident in my life
That I imagine myself
Telling you about

No matter what it is
In my mind
I write and call you every day(and every night)
And I miss you
----------------------------
MaJiD TiGeR
20-4-87

0 Comments:

Post a Comment

<< Home